Ki edzéssel, ki sima izzadással

Tudok olyat, aki edzőteremben kezdi a vasárnapot a rendszeresség és a szezonra készülés jegyében, én meg épp a konyhában kotyvasztok magamnak egy ütős nátha űző forró italt: facsart citrom, reszelt gyömbér, őrölt fahéj, gyógytea. De így is megállapíthatom, hogy a lerobbanásom három kilóval csökkentette a testsúlyom, ami elég kedvező, tekintve, hogy egy percet sem edzettem ezért; és elég kedvezőtlen, ha azt nézzük, hogy emögött az is van, hogy nem kaptam levegőt az orrdugulástól, ezért nem tudtam aludni egész éjjel, ellenben vizesre izzadtam az ágyneműt.
hogy kiugorjak a bőrömből

Számomra meglepő volt megtudni, hogy az ország É-K-i részében a békát "krecsu"-nak hívják. Hm.
  
Két napja még 8 fok volt, besütött a nap, most meg úgy szállingózik a hó, mint a hiteltelen műhó a filmekben (pl. Brigit Jones utolsó jelenetében: Good boys don't kiss like this), vagy mintha nikecell szemeket hordana a szél, mint markereket, hogy mutassa merről fújdogál. Na, de január, február, itt a nyár! :)

Hogy addig is, hogy kiugorjunk a bőrünkből itt van egy észt cserebogár figura:


A versenyző az ISAF Sailing World Cup- on elért ragyogó harmadik helye miatt ugrik fel örömében, Miamiban, 1 napja.