Túraverseny, pályaverseny

V. UNIQA Balaton Regatta idei első futama, Zöld Regatta Badacsony
2011.05.21 - 22.
 http://regattaonline.hu/bajnoksag/index.php?page=viewnews&id=1989

Az első nap túraverseny volt Badacsony - Szigliget - Fonyód - Badacsony útvonalon.
A második nap olimpiai rendszerű pályaverseny.

Kiemelkedő pillanatok a versenyről:
  • A kapitány rám bízta a kormányt a rajt előtt - juhéé; megtiszteltetésnek éreztem (amúgy paráztam is rendesen, még jó, hogy kis szél volt és a mezőny hajói lassan kerengtek, így volt időm kigondolni, kit honnan kell kerülnöm).
  • Megtapasztaltam a sporttársak eleganciáját. Az autózással ellentétben nem hátrány, ha nő van a kormánynál. Öt perces időeltéréssel rajtoltatták a mi osztályunkat, én mégis ott kavirnyáltam az előző osztály hajói között, mire nem hajtottak el durván, csak megkérdezték finoman: - Melyik osztályban vagytok? Én erre jólnevelten odébbcsorogtam a hajóval. 
  • Egy V.I.P.-vel hajóztunk, mert ő is a csapat tagja, így elmondhatom, keményebb és szolgálatkészebb vagyok, mint egy a fizikai hogylétét erősen szem előtt tartó pasi.
  • Másnapos kapitányunk "eltaktikázta" magát és Szigliget helyett Vonyarcra tartott (rá nem jellemzően) szemmérték alapján, ami 15 perces hátrányt eredményezett.
  • Voltam fordeckes is (a hajó elejében), :) ami újdonság az eddigi shotos szerepemhez képest, és nagyon jó volt a hatalmas genakkerrel küzdeni  azon, hogy ő ránt le a hajóról engem, vagy én szedem még előtte össze a zsákba (mondjuk egy ponton megakadtam a fedélzeten (mert egy lusta mancsaft keresztbe feküdt az utamban), és erősen nekifeszített a vitorla a vantninak, emiatt újabb lila foltjaim lettek :(
  • Az első napi túraversenynek köszönhetően bemelegedtünk annyira, hogy másnap a csapat flottul végrehajtotta a manővereket.
  • Elszégyelltem magam utólag, magamban, hogy milyen smirgli stílusom van, amikor a VIP emberünk kedveskedett velem, én meg kikértem magamnak, hogy nem vagyok kisasszony, hanem mancsaft.
  • Mivel a kapitányt esküvőre kellett fuvarozni, ezért Veszprémben alhattam, és sütöttem a fiúknak muffint, aminek nagy sikere lett, és persze szeretnének máskor is. MI?! Konyhatündér is meg mancsaft is, na az már sok.